3/26/2007

تقویم

ببینم میدونین امروز چه روزیه؟ نه؟ خوب مهم نیست چون اتفاق خاصی هم نیفتاده اما واسه اینکه بدونین عرض میکنم: امروز تولد گیس بریده ترین دختروی عالم بشریته! بله درست حدس زدین امروز تولد ساغر چرت و پرتیه خودمونه که بمناسبت رسیدن سنش به سن خر خان جشن و پایکوبی بسیار مختصری از برای خود در فکرش بر پا نموده! از اونجایی که حتی مامانشم تولدش رو بهش تبریک نمیگه درخواست دارم شما برای اینکه این جوان ناکام از دنیا نره عنایتی نموده و برای رضای خدا و شاد شدن دل من پیرمرد برین بهش تبریک بگین! باشد که رستگار شویم

2 comments:

Anonymous said...

سلام عمو جون. ماهی تو که آره! فیلترش کردن. خیلی وقته نمی تونم برم توش! اینجا رو با بدبختی پیدا کردم. آخه یه نشونی آدرسی می ذاشتی لا مصب! نه که فک کنی در به در دمبالت بودما. وخ نداشتم بگردم پیدات کنم. حالا خودت یه لینکی بده که بشه از این فیلترا گذشت. من باید ظرف چن روز آینده حتمن یه ماهی دودی بخورم!

Anonymous said...

هی دودی کجایی؟! دیگه هم کامنتای منو پاک نکن فمیدی؟